سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز ترجمه فارسی

دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویری از خرچنگ (در مرکز هر تصویر) که طیف الکترومغناطیسی را پوشانده است. (منطقه ناسا)
شکل 1.19 یک تصویر مقطعی از یک مدل سه بعدی مشهور را دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز می دهد که در آن عملکرد الگوریتم های تصویربرداری لرزه ای مورد آزمایش قرار گرفته است. فلش به دام هیدروکربن (نفت و/یا گاز) اشاره می کند. این هدف از لایه های اطراف روشن تر است زیرا تغییر چگالی در ناحیه مورد نظر بیشتر است. متبدیل  لرزه نگاری به دنبال این “نقاط روشن” برای یافتن نفت و گاز هستند. لایه های بالا نیز روشن هستند ، اما روشنایی آنها به شدت در لایه ها متفاوت نیست. بسیاری از الگوریتم های بازسازی لرزه ای به دلیل گسل های بالای آن در تصویربرداری از این مشکل مشکل دارند.
اگرچه از تصویربرداری اولتراسوند به طور معمول در تولید استفاده می شود ،دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز  اما شناخته شده ترین کاربردهای این تکنیک در پزشکی ، به ویژه در زنان و زایمان است ، جایی که از جنین برای تعیین سلامت رشد آنها تصویربرداری می شود. یک محصول جانبی این معاینه تعیین جنسیت نوزاد است. تصاویر سونوگرافی با استفاده از روش اساسی زیر ایجاد می شوند:

  1. سیستم اولتراسوند (کامپیوتر ، کاوشگر اولتراسوند متشکل از منبع ، گیرنده و صفحه نمایش) پالس های فرکانس بالا (1 تا 5 مگاهرتز) را به بدن منتقل می کند.دانلود کتاب رفتار سازمانی رابینز